افلام كورية افلام عربية افلام اجنبية افلام هندية افلام يابانية افلام اسيوية افلام مصرية افلام امريكية افلام رومانسية افلام رعب افلام اكشن افلام حرب

افلام وثائقية افلام خيال علمي افلام كوميدية افلام مترجمة افلام بلوراي افلام HD افلام 2019

فاتن حمامه ,فيلم قديم ممنوع من العرض ,اعظم فيلم مصري قديم ل,فاتن حمامه ابيض واسود ,طـريــق الامــل

168 عدد المشاهدات
نشرت
فاتن حمامه انزل اقرأ الكلام ال تحت احسن انزل سطرين واقرأ ,, تذهب سنيه لتوصيل فستان خيطته امها لمدام في احدى الشقق , ولكن تقع عين احد الفاسدين على سنيه وهي في منزل المدام وبعد خروج سنيه يطلب الفاسد من المدام التعرف عليها ليشبع رغبته فيها
قصة الفيلم كامله , سنيه ال هي فاتن حمامه كانت بتعيش مع امها وكانت يتيمة الاب وكانت امها بتشتغل خياطه وفي يوم من الايام مرضت امها وكلفتها بتوصيل الفستان لاحدى السيدات فتذهب فاتن حمامه الى منزل هذه المرأة وتسلمها الفستان ولكن كان في منزل المراه رجل فاسد اسمه عباس ال هو احمد مظهر فيعجب بها وبجسمها فيتفق مع المراه ال هي مدام سطوحي انها توقعها في شباكه, ويذهبان الاثنان معا الى بيت سنيه ال هي فاتن حمامة والى امها المريضه ليوقعوا ب فاتن حمامه ولكن دون جدوى وبعد محاولات لايقاع فاتن حمامه بائت بالفشل مرضت امها واشتد المرض على امها وكانت تحتاج الى اجراء عمليه ب 100 جنيه , وانتو عارفين ال100 كانت ايامها حاجه كبيره اووي ولم يكن هناك حل الا ان تقترض المال من مدام سطووحي فذهبت اليها فلم توافق مدام سطوحي على اقراضها المال وقالت لها ان عباس مستعد لدفع مبلغ العمليه كامل ولكن بشرط ان تصبحي عشيقته فلم توافق ولكن اشتد المرض على الوليه امها فوافقت على الشرط واصبحت عاهره( يعني توافقي تبقي عشيقته وتتنا*ي عشان ايه )لا حول ولاقوة الا بالله ...,المهم راحت واندمجت في الوضع واتعرفت على شوية اشخاص ,على نجف والعمده والرقاصه ل حد ما تعاطفو معاها واهو ال حصل حصل واستمر الوضع الغير اخلاقي الى ان قبض البوليس على الجميع ومن بينهم فاتن حمامه ,بعد ذلك ذهب صديق قديم لفاتن حمامه الاثم ودفع الغرامه وخرجها ونصحها انها تمشي في طريق عدل وعلى راي المثل (امشي عدل توصل بسرعه) وتطورت العلاقه بينهما الى الحب ولكن ذهبت ام صديقها ده اسمه حسين ياجماعه عشان يبقا في الخط معانا الى فاتن حمامه وقالت لها يابنتي ابعدي عن ابني انتي وقفا زي الحيطه السد في طريقه وبسببك اتأخر في الترقيه ابعدي عنه وبصراحه البت طلعت جدعه وبعدت عنه وقالتله انها هتروح لطريق الرزيله تاني شوف دنتيك يابن الحلال وكانت خايفه على مستقبله الصراحه يعني الحق يتقال , بعد كده اخت حسين راحت لفاتن حمامه تشكرها على موقفها النبيل ده , وشويه ولقت اخت حسين حالها بيتغير وشافتها رايحه تركب عربيه مع واحد فشافته لقيته عباس ال كان بي ين*ها فراحت جري تحذرها وهوب واجهت مدام سطوحي وقتلتها وقالت لاخت حسين اهربي انتي ودخلت السجن وخلاص هتتعدم بعد حكم الاعدام ,هوب قامت اخت حسين داخله قاعة المحكمه وقالت على ال حصل فقام القاضي سجنها 3 سنوات بس وبعد اما خرجت من السجن جاءت ام حسين لها وقالت لها ان عايزه اجوزك لابني وجوزتهم ... , وهي دي نهاية الافلام القديمه كلها نهايه بنت و*خه, وشكر خاص لل قرأ الكلام ده ووصل للنقطه ال بشكره فيها دي شكرا ليك يابطل سواء ذكر ام انثى , استنى رايح فين بقا بعد الشكر ده تمشي كده من غير ما تشترك في القناة عييييب كده انزل اشترك وروح فعل الجرس واخبط لايك واكتب كومنت انك قرات الكلام وانك اشتركت في القناه انا هرد على الكومنت بتاعك ان شاء الله يلا ياحب متكسلش,,,,
رجاء الاشتراك لدعم قناتي علي تقديم الافضل و لا تنسي الاعجاب. تحياتي
تنبيه مهم : ☑️
محتوى هذا الفيديو يتماشى مع الاستعمال العادل وهو لا يضر مالك المحتوى باي شكل من الاشكال

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

ونقدم في القاة : ـ

فيلم نهاية العالم
افلام هندي
افلام اكشن
افلام مصرية
افلام مصرية قديمة
افلام قديمة
افلام جديدة
افلام رومانسي
افلام خيال علمي
افلام اجنبي جديدة
افلام اجنبي اكشن
افلام اجنبي رومانسي
افلام اجنبي حب
افلام اجنبي حرب
افلام اجنبي خيال علمي
افلام مصري اكشن
افلام مصري رومانسي
افلام مصري كوميدي
افلام هندي اكشن
افلام هندي رومانسي
افلام اسماعيل ياسين
افلام فاتن حمامة
افلام اجنبي
افلام احمد السقا
افلام محمد رمضان
افلام كريم عبدالعزيز
ام كلثوم
عبدالحليم حافظ
افلام قديمة
افلام مصرية جديدة
افلام مصريه 2019
افلام مصرية 2019
افلام مصريه 2019
افلام مصري كوميدي 2019
افلام مصري رومانسي 2019
افلام مصري اكشن 2019
افلام مصري كوميدي
فيلم مصري 2019
افلام مصرية قديمه
افلام مصرية قديمة
افلام مصرية كوميدي قديمه
افلام اسماعيل ياسين

افلام اجنبي
افلام اجنبي 2019
افلام اجنبي جديده 2019
افلام اجنبي جديدة 2019
افلام اجنبي اكشن 2019
افلام اجنبي رومانسي 2019
افلام اجنبي حرب 2019
افلام اجنبي كوميدي 2019
افلام اجنبي رعب 2019
افلام اجنبي حب 2019
افلام مارفيل

افلام هندي
افلام هندي 2019
افلام هندي جديده 2019
افلام هندي جديدة 2019
افلام هندي اكشن 2019
افلام هندي رومانسي 2019
افلام هندي حرب 2019
افلام هندي كوميدي 2019
افلام هندي رعب 2019
افلام هندي حب 2019
افلام عامر خان
فيلم عامر خان 2019
فيلم اميتاب تشان 2019

افلام تركي
افلام تركي 2019
مسلسلات تركي 2019

افلام كوري
افلام كوري 2019

جميع الافلام للنجوم الذين تحبونهم
التصنيف
افلام مصرية
دخول او تسجيل جديد لارسال تعليق
لا توجد تعليقات حتي الآن
RSS xml XML XML URL SITEMAP SITEMAP